Vicces beszélgetésbe elegyedtem a legutóbbi alkalommal, amikor a masszőröm nálam járt. Az egész egy apró félrehallásból indult, amikor is azt kérdeztem, milyen kenő anyaggal fog ma dolgozni, mire ő elkezdett beszélni a legújabb kenőanyagról, amit beszerzett a robogójához, ugyanis ő már azzal jár házhoz, mert autóval mindig dugóba kerül, a tömegközeledést meg nem bírja elviselni. Mivel ő nem jött rá a félreértésre azonnal, így hagytam, had beszéljen a kenőanyagról. Először is azzal kezdte, hogy elkezdett internetről rendelni dolgokat, mert az milyen gyors, és mennyi időt meg tud spórolni, plusz így a XXI. században ez már elengedhetetlen. Természetesen ezt a bizonyos kenőanyagot is online vette, mert az egyik kollégája ajánlotta, hogy milyen gyorsak, a rendelés másnapján már hozzák is a terméket. Pont a múlt héten esett meg vele, hogy a sok használatban kissé kopni, és zörögni kezdtek a robogója alkatrészei, ezért azonnal berendelte a kenőanyagot, hiszen ilyen esetben nem szabad várni, hogy rosszabb legyen a helyzet. Minden apróságra figyelni kell egy gépezet működése közben – mondta – miközben épp a lapockám alá nyúlt.
Az egész masszázs alatt erről az oldalról áradozott, hogy mennyire átlátható, informatív, és több módja is van a rendelés leadásának; többek között lehet telefonon, e-mailben, sőt van egy webshop felület is, ami a későbbiekben is nagyon hasznos lesz, ha kell valami. Ekkor már én is elkezdtem érdeklődni az oldal iránt, mert eszembe jutott, hogy a párom karbantartásra készül, mert ő szereti magának megbütykölni az autót, viszont mindig rengeteg ideje ment el azzal, hogy beszerezze a szükséges eszközöket. Emlékszem – legutóbb is – csak mérgelődött, hogy a boltban, ahol járt, pont kifogytak több alkatrészből is, de még egy ablaktörlő lapátjuk se volt. Meg is kértem a masszőrömet, hogy küldje majd el a linket, mert meglepném a párom az ötlettel.
Otthon közösen néztük meg az oldalt, és választottuk ki a termékeket, amikre szükség lesz, sőt felfedeztünk egy újdonságot is, ami helyreállítja a kopott alkatrészek felületét. Elsősorban mondjuk a kenőanyagokra koncentráltunk, mert abból most ki akartunk próbálni egy újat, ugyanis legutóbb sikerült egy noname márkájút venni, aminek nem volt sikere, úgyhogy mindenképp egy minőségi terméket választottunk ki.
Azon is gondolkodtunk, hogy mi lesz, ha nem válik be, vagy valami nem stimmel a rendeléssel és a kiszállítással, de azt olvastuk a honlapon, hogy 30 napos garancia van mindenre, és indoklás nélkül visszaveszik. Ez – úgy gondolom -, hogy egy nagy bizalom jele a vásárlók felé, amire manapság nagyobb szüksége lenne.
Azt is láttuk, hogy nem csak házhozszállítással lehet termékekhez jutni, hanem van speciális autósboltjuk is, szakértő csapattal, így a párom arra jutott, hogy elmegy hozzájuk és kikéri a véleményüket néhány dologgal kapcsolatban, amiben eddig bizonytalan volt.
A következő alkalommal, amikor a masszőröm jött, elújságoltam neki, hogy mi is megnéztük az oldalt, és több dolgot is rendeltünk, mert annyira tetszett, ő pedig elégedett vigyorral mondta, hogy milyen jó, hogy ő a masszőröm. Lehet, hogy igaza van.